advertising contact : info@nujetz.com
..Himpunan Cerita Seks..: September 2012

Friday, September 14, 2012

Milah sebelum ini

Milah memang mengharapkan hubungan seks terjadi dan itulah yang dia mahu apabila mendapati Budin meminati akan dirinya. Namun Milah tidak juga menyangka yang Budin betul memberikan segala kepuasan dan mengambil kesempatan memunafaatkan waktu yang singkat memantat sakan. Terasa pedih pantat Milah setelah di tujah sebanyak 5 kali oleh Budin namun Milah dn juga Budin masih belum puas.

Budin pula tidak menyangka semudah itu terus dapat main pantat Milah, namun dia amat berbangga yang umpan nya menjadi membuat Milah naik syahwat bagaikan kemaruk gila mahukan seks yang ganas dan kepuasan yang diminta tersangat hebat. Itulah akibat meminum air babi yang di berikan oleh Budin untuk merangsangkan dan mengenakan isteri muda yang cantik ini.

Kini Milah keletihan dan tertidor sejenak manakala Budin tersedar dan melihat akan keputihan body milah yang berbogel terlentang diatas katil bersebelahan beliau. Kesempatan ini diambil oleh Budin untuk mengambil gambar melalui handphone beliau tanpa disedari oleh Milah. Fokus dari dekat lubang pantat Milah diambilnya malah aksi beliau sedang menjilat pantat Milah tanpa memperlihatkan wajah nya pun diambil Budin. Yang jelas wajah Milah semua diambil oleh Budin. Tujuan Budin memang berniat untuk dipergunakan keatas Milah. Ini akan diceritakan dalam salah satu Bab cerita ini.

Melihat pantat Milah yang terdedah konek Budin terus mencanak tegang bagaikan kepala ular sawa. Mana tidak nya ubat pil Caverta masih lagi mujarab. Budin mengkuakkan kedua peha Milah lalu dijilatnya pantat Milah dengan penuh sentimental. Milah tersedar akan perbuatan Budin dan nafsu dia terus setim mendadak. Diramas ramasnya kepala Budin agar lebih lama menjilat dan mengulum biji kelentitnya. Tangan kiri Budin di masukkankan dibawah buntut Milah manakala tangan kanan terus meramas tetek besor Milah sambil menjilat jilat pantat Milah yang kini merengek rengek kesedapan. 
Budin tidak terus masukkan batang besar tegang ke lubang pantat Milah tapi disuakan ke mulut Milah yg sedia mengulum dengan lahapnya. lebih kurang 15 minit aksi 69 berlaku. Budin menjilat pantat Milah dan menyedut nyedut biji kelentit Milah yg mana adakalnya Milah mengerang dgn kuat sekali. Kali ni Budin mengubah kedudukan apabila Milah merayu agar di masukkan konek keras tu kedlm lubang pantat dia. Acara kali ni Budin diatas menghenjut pantat Milah dengan ganas sekali sehinggakan kuat betul Milah mengerang bagaikan tak peduli biar orang dengar. Hampir 10 minit aje Budin dah terpancut, Milah mengharapkan lebih lama dan dia amat inginkan main cara doggie tapi Budin dah keluar air mani terlalu cepat dek terlalu setim dgn rengek Milah. Milah tak puas tetapi dia hanya senyum aje bila Budin tanya
" Hai sayang puas tak?" Dia mencebekkan mulut sambil berkata"ngapa cepat sangat..bang?". Budin menjawab"Sayang kemut ngerang kuat sangat..abang tak tahan syok tu yg tujah kuat kuat tu ceppat lah keluar..tapi takpa nanti lepas makan malam kita main lagi ya Milah?" kata Budin sambil meramas ramas tetek Milah yg juga memegang dan merucuk rucuk batang Budin yg dak kendur sedikit tu.


Jam dah pukul 5 petang, Milah tak pasti anak anak dia dah pergi mandi kolam ke tidak. Milah bingkas bangun dan pakai baju kaftan tanpa seluar dalam dan coli terus keluar ke bilik anak anak nya di kamar 205. Budin baring kepenatan sambil melihat 15 petikan gambar gambar Milah telanjang. Dalam benak fikiran Budin gambar gambar ini akan digunakan untuk terus main puki pantat Milah apabila pulang ke KL nanti. Timbul juga niat Budin nak beri Pak Suman, Manager Hotel main pantat Milah. Pak Suman sering berkongsi main kalau dapat perempuan setiap kali Budin datang ke Medan. Tetapi kali ini Budin harus berhati hati takut takut padah datang nanti walaupun setakat ini Budin tak pernah gagal didalam rancangan nya jika ke Medan.  

Milah mengetuk bilik agak lama kerana Yati didalam bilik air melancap tak sudah lagi. Tak lama apabila Yati buka pintu Milah lihat merah muka Yati dan bernafas macam kepenatan seperti baru lepas main.
"Kenapa Yati....macam penat aje?"tanya Milah sambil senyum.
"Takda apa bu cuma saya keseorangan aje sunyi anak anak tak mau mandi udah pergi main internet!" jawab Yati
"Ok.. saya tahu dah...takpa biasa Yati, kamu baru aje 3 bulan ditinggal suami...kan dah balik 1 bulan cuti tak puas?..macam mana ni kalau lagi 2 tahun baru nak balik Indon? "tanya Milah balik. Yati yang dah hampir 3 tahun berkerja amat faham tentang Milah. Dia tersenyum malu lalu menjawab" Boleh bu..buat macam tadi aje boleh kan bu?". Milah gelak kecil dan berkata" Tentu boleh...nak cari spare pun boleh janji kita aje yang tau..nak tak..tapi saya tak mau subahat Yati?"balas Milah konon konon nak tunjukkan baik.

"Oh..ibu ni sporting lah..nak Yati panggil anak anak tu bu?" tanya Yati. 'Takpa lah nanti malam Yati aje yang bawa dia orang makan saya ada kawan ajak keluar....dia orang kenapa tak mau mandi yati? Milah menanya.
"Mau bu tadi lepas makan saya ke kamar ibu mau ambil baju mandi sebab ada didalam beg di bilik ibu tapi...!" tapi apa Yati ..ya ke beg dalam bilik saya?" terkejut Milah sambil menanya.  


'Yati seperti takut nak cakap tapi disebabkan Milah pun tersenyum walaupun nampak terkejut Yati pun menjawab
" Jangan marah ya bu...saya mahu ketuk kamar ibu saya dengar suara ibu kuat sekali dengan suara lelaki pun kuat bu..boleh dengar dari luar bu" .kata Yati bersungguh sungguh
"kamu dengar macam mana Yati cakap aje ibu tak marah" pinta Milah. "suara orang ngentot main bu..memang benarkan bu? dengan siapa bu?....  tu En Budin ya?.
"Yati..ok jangan cakap dengan Dato dan sesiapa ya Yati!" kata Milah sambil tersenyum dan berkata lagi"Oh..itu yang Yati pergi gentel biji kelentit tu ya?..ha..ha.. kesian Yati" kata Milah
 
"Takpa bu ada peluang nanti saya pun mahu bila pulang ke KL ya bu?' tanya Yati.

"kenapa bila pulang di KL...kalau disini tak mahu kalau ada nak tak?"tanya Milah yang rasa kesian pada Yati lagi pun Milah takut Yati pecah rahsia maka Milah nak Budin main pantat Yati. Milah yakin Budin pasti mahu.  
"Masakan boleh bu..dengan siapa Bu jangan sebarangan bu nanti dapat sakit...tapi terserah kalau ibu dapatkan untuk saya dimana ya mahu buatnya?"balas Yati.

"nanti saya coba ok..Yati dengar kuat ke suara saya.? tanya Milah." Ya bu kuat sekali..memang semua orang kalau dengar tahu itu suara orang main ngentot bu...lagi ibu kata lagi lagi bang sedappp bang kuat bangg..maka saya tak tahan buuu.." balas Yati"lama yati dengar?"tanya Milah lagi.
"Lama bu sampai saya kira ibu main habis 2 kali saya rasa yang akhir tu buat doggie kan bu kerna saya dengar pap...papp..bunyinya! ..saya didepan pintu kamar kan pintu kedalam orang tak nampak saya curi dengar bu" balas Yati.
"Tu Budin kuat main Yati..batang dia panjang betul tapi sedap sangat sangat" balas Milah.
" Bu...saya tanya jangan marah ya... mana kuat dari Mr.Krishnan orang hindu yang saya pun dengar kuat juga ibu ngentot di kamar ibu dulu waktu saya baru 1 bulan kerja.
 
Krishnan ini lelaki india yang berjiran dengan Milah dulu waktu di Kelana Jaya. Dia kacak putih pandai memujuk akhirnya hasrat nya nak main pantat Milah terlaksana. Memang puas Krishnan main pantat Milah. (akan dicerita pada bab 4 nanti)
  
"Oh..ha..ha.. Yati pun nak tahu ya? Yati intip ya!"gertak Milah. "Bukan bu waktu itu saya kira ibu panggil saya saya pun naik atas..saya tak tahu bila Mr. Krishnan datang naik ke kamar ibu" jawab Yatim lagi. saya dengar tapi takut mahu curi dengar lama tapi bila ibu telpon dibawah suruh saya bawa air, saya hantar ibu berdua dengan Mr. Krishnan didalam bilik air saya kira sedang mandi atau main. Video ada masih pasang gambar lucah orang main nonok bu." jawab Yati cuba menerangkan.

"Ok takpa..sekarang Yati tahu banyak hal saya..ingat jangan cakap pada sesiapa Yati.saya tak puas dengan Dato' tu sebab saya ada banyak kawan datang rumah tapi ada urusan bisnes juga. kebanyakan kami main lah. Krishnan tu hebat Yati batang tak potong sedap yati lain rasa. saya sangat suka batang kote tak sunat saya suka hisap sedaappp oh Yati!...ha..ha..kena rasa Yati!" kata Milah sambil gelak   
" ya ke bu..boleh lah nanti ya bu..takpa kalau saya kongsi sama ibu boleh ke?" tanya Yati lagi

"Boleh Yati! ..saya pulang ke bilik ya... Yati bawa budak budak tu makan dan ajak tengok film Harry Potter di cinema di tingkat ! jam 7 mlm ya!" kata Milah pada Yati.
" ok .. bu jangan jerit kuat kuat ya bu..nanti dengar orang!" perli Yati sambil ketawa."Ya ...tapi dah sedap tak sedar saya setim Yati!' jawab Milah sambil beredar. Yati tersenyum gembira kerana mempunyai majikan yang baik dan dia ada senjata untuk di buat modal keatas Milah.


Milah yang membawa kunci pun buka pintu dilihatnya Budin tertidor terlentang tetapi konek Budin mencanak keras. Milah kehairanan tetapi naik ghairah lalu terus berbogel dan naik atas katil terus menghisap konek Budin dan tak lama sebelum Budin sedar Milah dah masukkan batang keras tu ke lubang pantat sambil aksi macam menunggang kuda.

Budin memang separuh sedar waktu Milah hisap batang tadi tapi kali ni Budin pun sangat setim bila Milah mula bertindak ganas menghenjut henjut dan mengerang kuat. Budin tak tahan tindakan ganas Milah lalu diramas ramas dengan kuat kedua dua tetek besar Milah yang sesekali membongkok mencium berkulum lidah dan menjilat jilat muka dan telinga Budin. Budin membalas dengan menghisap hisap tetek Milah. Hampir 10 minit Milah mencabut konek Budin lalu dengan cepat dia menungging aksi doggie. Budin pun faham dengan pantas pun menusuk masuk konek panjang tu le lubang pantat Milah. Lama juga baru Budin terpancut dan mereka kepenatan lalu terus baring semula berpelukan tertidor. Sebelum tu Milah kata ada sesuatu yang baik nak cakap dengan Budin. Budin ingin tahu apa dia tetapi mesti ada rancangan baik ni bisik hati nya. Tak terfikir Budin yang Milah nak dia main dengan Yati. Selepas makan malam di luar restoran Cina Milah terangkan hajat yang dia mahukan Budin main dengan Yati. Alangkah sukanya Budin lalu membuat cadangan balas untuk Milah main dengan Sumandi atau PaK Suman,  Manager Hotel Sang Buana tu. Mulanya Milah agak keberatan tetapi bila Budin kata kena coba sebab Pak Suman ni orang Batak luar biasa nafsu seks nya kuat kerana memakan jamu Bika Bima dan Milah diberitahu Pak Suman ni batang konek dan buah pelirnya besar kepala kulop bersunat yang memang kegemaran Milah. Rancangan pun diatur untuk waktu esok siang nya kerana hari ke3 nak pergi ke Pulau Somosir.
Tepat jam 8 malam bila orang lain didalam rombongan dan juga anak anak Milah yang di temankanoleh PR hotel buat lawatan kepasar malam dan di sekitar kota Medan. Yati tidak ikut sebab itu PR hotel duarahkan jaga anak anak Milah , Pak Suman aturkan sedikit jamuan di kamar Budin yang bersebelahan ada pintu connecting dengan bilik Milah. Milah meminum ubat akar kayu dan dia pun minum Bika Bima dan pil Caverta. Kali ini mereka tidak ada rahsia lagi. Masing masing tahu dan memang hendak memakan ubat ubat kuat seks termasuk ubat yang dipanggil "air babi" yang Milah dan Yati juga diberi minum dengan rela hati. Mereka dah tahu maksud masing masing utuk main pantat walaupun di bilik bersebelahan mereka biarkan terbuka kerana mahu saling merasakan bersama pasangan masing masing. Puas mereka main sampai pagi. Menariknya Milah dan Yati sering bertukar main dengan Pak Suman dan Budin malah main di atas katil berempat.
Milah akui Pak Suman hebat. Batang kulop tak sunat puas di hisap oleh Milah begitu juga Yati walaupun pertama kali merasakannya dia sudah gian. Pak Suman pun puas dapat main pantat Milah kerana ganas sungguh Milah di ranjang. Badan sasa orang Batak amat menghairahkan Milah. Apa yang Pak Suman suka Milah pandai mengulum dan menyedut buah pelir nya.

Pada Yati Budin juga terlalu hebat dari suami nya. Ini lah batang orang yang kedua dan ketiga Yati dapat rasa kerana selama ini konek suaminya aje yang dah di rasakan nya. Milah banyak mengajar Yati melakukan aktiviti lasak dan ganas ketika main pantat. Semuanya Yati turuti dengan rela dan suka sekali.   

Masa berlalu masuk hari ketiga mereka berangkat ke Pulau Samosir untuk bermalam disitu. Kesempatan itu Milah ambil untuk bersama dengan Pak Suman yang ikut serta ke hotel cabang Sang Buana di pulau itu. Memang percutian kali ni berlainan untuk Milah. Keinginan untuk memantat terlalu bernafsu sekali. Dia tak pentingkan lawatan atau shopping lagi. Yang penting dia nak main puas puas bertemankan Yati sekali. Di Pulau Somosir mereka main amat galak sekali sehingga keluar untuk makan direstoran aje, masa lain digunakan untuk main main memantat lepak dalam bilik. Malah Milah dah tak kisah bila ada 3 kali Budin ambil gambar waktu main. Cuma Milah minta kepastian jangan di sebarkan. Akan tetapi Milah tak tahu yang Pak Suman dan Budin dah memasang camera tertutup untuk rakamkan aksi mereka di dalam kamar. Pak Suman menyuruh pekerjanya Roni jurukamera hotel membuat rakaman dan kalau boleh elakkan gambar Budin dan dia dilihat. Roni pandai editnya nanti.

Kesempatan waktu di bilik hotel mereka main pantat sepuas puasnya. Yati tak kisah bila Budin dan Pak Suman pancut air mani mereka kedalam lubang pantatnya. Milah dan juga Yati pula tak tak kisah menelan air mani kedua dua Pak Suman dan Budin malah Milah sering nak menelan tetapi adakalanya dah tak banyak yang dapat diberikan oleh Pak Suman dan Budin.

Mereka berjanji akan main lagi tetapi kali ini kata Budin suruh Pak Suman datang ke KL. Milah pun tak kisah boleh terbang ke Medan bila ada kelapangan atas urusan busines kalau suaminya menanya lagi pun dia akan bawa Yati bersama jadi suaminya tak syak apa apa. Anak anak Milah boleh ditinggalkan pada emaknya menjaga.

Mereka amat puas walaupun semalam aje di Pulau Somosir. Kini hari ke4 mereka pulang semula ke Medan untuk terus makan petang sebab jam 7.00 malam nak berangkat pulang ke KL. Milah dan Yati amat puas. Berat rasanya nak tinggalkan Pak Suman tetapi Budin ada ikut pulang ke KL. Dalam pesawat Budin dan Milah aturkan untuk berjumpa tetapi Milah cuba elak kalau boleh jangan masa yang terdekat sebab Milah nak bersama Raj bila pulang nanti. Milah takut period dia datang tak lama lagi mungkin dalam masa 6 atau 7 hari lagi jadi dia nak rasa lagi konek kulop Raj. Hasrat itu diberitahu pada Yati yang juga terlalu ingin merasakan main dengan Raj tetapi Milah belum nak mempelawa Yati main bersama. Semasa di Medan lagi Milah dah call Raj untuk datang kerumah jam 11 malam nanti. Raj beritahu ajak kehotel aje tetapi Milah tak mahu sebab nanti kena balik cepat sebelum siang jadi disebabkan cuti sekolah Milah ajak Raj kerumah aje.

Raj sebenarnya benggali namanya Sunderaj tetapi jenis benggali hitam legam pelik pulak. Raj nama timangan adalah jiran tak jauh dari rumah banglow Milah. Raj amat meminati Milah sejak mereka bertemu semasa Raj datang kerumah untuk menjual buku pelajaran kanak kanak membesar keluaran Grolier tempoh hari. Mulai saat itu Raj sering datang dan mereka jadi mesra. Kesempatan di ambil oleh Raj sejak meminjamkan tape tape cerita hindustan mulanya sehingga Raj berjaya memberi Milah pinjam tape tape lucah. Raj amat yakin satu hari dia akan dapat main pantat Milah. Mulanya Raj rapat sangat bila mereka ada sekali menonton filem blue yang mengesahkan rakaman seorang Datin melayu main.

Nak jadikan hal Milah terperangkap bila satu malam waktu jam 12 malam Raj datang nak pinjam salah satu kereta Milah sebab nak hantar bini abang dia Jagjit kehospital nak beranak tetapi apabila sampai depan gate yang tak berkunci dilihatnya kereta Kia Carnival ada dalam gelap dilaman jauh sikit dari rumah dengan ingin aircon bunyi perlahan. Rupa rupa nya Milah sedang memantat dengan Maman, pemuda jawa yang juga tinggal tak jauh dari banglow Milah. Lama Raj intai dan dia nekad mengetuk kereta itu sambil berkata dia terpaksa ketuk sebab nak pinjam kereta tetapi dengar bunyi injin lalu dia dekati dan nampak apa yang berlaku. Maman dan Milah terpegun dan malu tetapi tak terkata apa cuma merayu agar Raj tak ceritakan hal ini pada sesiapa.
Raj berkata" tak lah Milah tak akan saya nak kasi tahu orang saya pun syok tengok tadi". jawab Raj agar jangan bimbang. Milah ambil kereta Honda Accordnya yang kuncinya ada dalam beg tangannya lalu dihulurkan kepada Raj. Sambil senyum Raj ambil lalu beredar untuk hantar Sushmita, isteri abangnya Jagjit yang dah nak bersalin itu. Mulai saat itu Raj mengatur rancangan untuk dapatkan pantat secara ugut kalau tak dapat cara baik.  Maman pun mula berbaik baik dengan Raj malah mereka mengatur rancangan bersama untuk kerjakan Milah(akan di ceritakan bab ini yang betul benar berlaku)

Budin pun faham akan masa Milah jadi dia tak kisah bila bila pun tak apa Milah nak ajak main. Pada Budin Milah tak boleh lari sebab dia ada gambar dan rakaman aksi Milah main. Ini akan dijadikan bahan ugutan nanti sekiranya Milah tidak mahu main dengan dia. Malah semasa di Medan Budin meminta pinjam wang RM2 ribu senang aje Milah beri walaupun Budin minta cara baik tidak mengugut.
 
Setelah sampai di KL......

Setelah sampai diairport KLIA dari Medan mereka dijemput oleh driver Sami dengan kereta 4wheel. Mereka sampai dirumah jam 9.30 malam. Yati pun kemaskan bilik Milah dan sediakan air tongkat ali dan kacip fatimah. Kali ini Milah dan Yati dah takda rahsia lagi malah mereka sering bergurau bercerita tentang batang Pak Suman dan Budin. 

"Hai Yati malam ni Yati macam mana?..jangan kacau saya ya!..dah gian ni Raj punya ohhh..syok Yati malam ni tak mau kongsi lain kali ya Yati rasa main batang Raj ok?" pujuk Milah.
Dalam fikiran Yati dia pun nak call Budin nanti tapi takut Milah marah sebab nanti Budin tahu yang Milah nak main dengan orang lain. Yati pun tanya Milah sambil bergurau."Bu kalau ada lelaki yang cucuk dan mahu main sama saya nanti malam ni ke atau bila bila boleh bu?"
Terkejut juga Milah mendengar tetapi dia ketawa kecil sambil membalas"Boleh Yati tapi jangan sebarangan orang bawa dalam rumah ni. Kat luar takpa..dah tak tahan la tu!" kata Milah lagi.
" Benar bu? saya ajak di luar aje bu nanti bila Mr. Raj dah sampai dan anak anak pun Sami udah hantar ke rumah Opahnya saya pergi ya?" rayu Yati sambil minta belas kesian Milah. Milah tanya" dengan siapa ni Yati?...saya tak tahu Yati ada pacar?...oh dah ada teman ya..ok pergi lah lagi baik sebab nanti Yati tak kacau saya dengan Raj tapi jangan pulang lewat ya Subuh mesti dah sampai!" kata Milah sambil menyuruh Yati ambil wang seratus ringgit buat bekalan. Yati amat gembira sebab dia akan call Budin datang ambil dia nanti untuk dibawa kemana yang Budin mahu asalkan mereka dapat main pantat bersama. Memang Yati tidak mahu beritahu siapa lelaki yang Yati nak jumpa.

Tak lama kemudian Raj pun sampai dan kali ni Yati disuruh buka pintu. Terkejut juga Raj sebab selalu Raj call Milah bila dah sampai Milah yang buka pintu sebab tak mahu Yati tahu. Yati yang cantik menarik minat Raj sejak terlihat tempoh hari menyambut Raj sambil tersenyum.

"Sila Mr. Raj ibu diatas, air tongkat ali udah sedia!" kata Yati. Lagi terkejut Raj macam Yati dah tahu tahu aje fikirnya.
 
Sampai aje di bilik Milah sudah berbogel menyambut Raj. Mereka berpelukan bercium berkulum kulum lidah dan Raj meramas ramas tetek dan bontot Milah. mereka tak banyak berbicara cuma dengusan nafas setim masing masing kedengaran. Milah membuka butang baju dan seluar Raj. Sekejap aje Raj dah telanjang dan di tarik Milah ke katil lalu batang Raj yang tak sunat separuh tegang itu terus dihisap hisap oleh Milah dengan rakusnya bagaikan kemaruk dah lama tak dapat. Raj berpusing posisi 69 menjilat jilat lubang pantat Milah. Raj mengerang tak tahan. di cabutnya konek dia lalu berkata" sayang ganas sangat ni I tak tahan nak terkencing kejap ya" kata Raj lalu ke bilik air. Pintu bilik tak ditutup tadi. Yati dapat dengar jelas juga aksi mereka lalu Yati naik perlahan cuba intai dari celah pintu. jelas nampak Milah bangun masuk ke bilik air. 


Raj yang sedang kecing berdiri dipeluk oleh Milah dari belakang yang mencium tengkok serta seluruh badan Raj. Walaupun Benggali Raj berkulit hitam macam negro berbadan tegap tetapi cuma ketinggian 5 kaki 5 inci aje tetapi batang hitam dan besor walaupun panjang konek 7 inci aje. Selesai aje Raj kencing tanpa membasuh konek dan masih ada lagi titisan air kencing Milah terus melutut menangkap konek Raj dan hisap dengan ganas nya. Bau dan rasa masin konek kulop Raj menjadikan Milah amat ghairah dan bernafsu. Raj mengerang dengan kuat. Tak lama Milah di tarik oleh Raj sambil meramas tetek dan mengorek lubang pantat Milah, Raj dipimpin kekatil semula. Raj menyuruh Milah menungging doggie dulu. Sebelum di tusukkan batang 7 inci itu kedalam puki Milah, Raj menjilat jilat dulu pantat Milah sebelum memasukkan ke lubang pantat yang dah lenjun berair itu.

Raj main dengan penuh semangat dan ganas sebab Milah yang inginkan aksi ganas. Puas Milah dikerjakan oleh Raj dengan aksi aksi pelbagai. Tujuan Raj juga kalau boleh tak mahu Milah kerap main dengan Maman. Tetek besor Milah dikepit oleh Milah untuk dijadikan tempat melancap batang Raj sehingga keluar air mani. Bontot Milah dijadikan sandaran acara doggie. Kaki Milah di kuak kangkang luas luas sehingga keatas bahunya untuk menerima tikaman batang kulop Raj. Aksi itu dapat dilihat oleh Yati dengan jelas tanpa disedari oleh mereka berdua.
 
Yati yang dah tak tahan terus menalipon Budin yang kebetulan berada di Hotel Crystal Crown PJ. Tak lama kemudian Budin datang dengan motor Harley Davidson mengambil Yati di luar pintu pagar. Yati memeluk rapat badan Budin melagakan tetek ke belakang badan Budin dan meraba raba konek panjang Budin yang nak membawa Yati ke hotel Crystal Crown. Sebelum itu Budin menanyakan Milah ada tak dirumah.
Yati kata "ada tetapi ibu Milah ada tetamu busines orang India....itu biasalah bang dia selalu datang!" kata Yati lagi. 
"nanti india tu main lahtu?".tanya Budin
" memang tadi ibu minta buatkan air tongkat ali dan kacip fatimah..biarkan lah bang sekarang kita nak buat apa?" sambung Yati.
"Eh Yati ni tanya lagi pulak!...abang nak kasi Yati syok lah" balas Budin yang pun tak kisah tentang Milah sebab dia akan kerjakan pantat Yati nanti. Pada Budin Yati sama cantik dengan Milah malah lebih muda dan handal main pantat. Malah Yati belum ada anak jadi lubang pantat di masih ketat lagi.  

Berlaku lah babak perjuangan mencari kepuasan seks bagi kedua dua wanita yang amat ketandusan dan kuat seks bernama Milah dan Yati ini. Pada Milah dan juga Yati dosa bukan lagi halangan baginya. Yang penting mahu menafaatkan waktu mereka sedang diusia muda dan diminati ramai jejaka tak kira darjat dan pangkat asalkan mereka dah suka tentu dapat merasa puki Milah dan Yati. Yati menumpang tuah Milah dan Milah yang aturkan sesiapa yang nak main dengannya. Milah pula sesiapa yang pandai main luar biasa dan kuat tetap akan terus dapat lubang pantat Milah.     

Sementara itu Raj dan Milah dah masuk round ke 3 iatu 3 kali Raj pancutkan air mani nya kedalam lubang pantat dan mulut Milah. Jam baru pukul 12.45 malam. Raj masih bernafsu dan nak main lagi tetapi mereka sedang berehat berbual sambil menonton beberapa filem blue perempuan mengandong main. Raj memang suka main perempuan mengandong. Waktu kakar ipar dia Sushmita mengandong pun Raj dapat main tanpa diketahui oleh abangnya Jagjit, sampai lah Sushmita nak beranak. Hebatnya Raj dapat menggoda Sushmita sehingga mereka amat rapat dan baik sekali. Milah pun tahu banyak rahsia Raj melalui Maman jadi Milah pun ada rahsia yang Raj takut pada Milah. 

Raj akan memantat lagi puki Milah itu sebab sekarang Milah disuruh terus menghisap konek dan mengulum buah pelir dia sehingga tegang.
  
Tadi sebelum sampai Raj sudah minum todi untuk memantat puki Milah. Raj juga membawa 4 botol Guiness Stout bersamanya. Lazim nya sejak beberapa bulan ni Raj akan minum todi atau Guinness Stout kalau nak main baik dengan sesiapa pun. Milah tak membantah asalkan Raj kuat dan ada juga Raj suruh Milah minum Guinness Stout masa nak main. Milah turut aje suruhan Raj demi memberikan kekuatan nafsu seksnya.

Milah



Raj yg dr tadi telah memuaskan nafsunya main pantat Milah dgn buas dan ganasnya. Ini yang membuatkan milah amat teingin dikongkek dan dibalun lagi. Minuman Guinness Stout tadi telah membuatkan Raj main tahan lama dan ganas. Milah pun ada minum satu gelas. Permanian puki Milah di round kedua dan ketiga dibawah pengaruh Guinness Stout amat hebat. Kini mereka berbaring diatas tilam empuk tempat Milah selalu memantat dengan suami dia dan lelaki lain seperti Encung dan Inspector Sabarudin. Lelaki Nepal, Krishnan, budak Security Kelantan dan Mastello memantat Milah di hotel hotel atau ditempat lain. Cikgu tuition anak Milah memantat Milah dalam kereta aje.
Raj yang dari mula main tadi dapat melihat ada kesan kesan love bite di bontot Milah bawah tetek dan banyak dibelakang Milah. Raj tahu Milah pergi ke Medan tentunya ada orang yang dapat main pantat Milah. Raj diamkan saja dan dia tahu Milah pun tahu yang pasti nampak dan tahu dia ada bagi puki dia kat orang lain masa di Medan!.Jika Raj tanya dia akan terus terang cakap tapi Raj tak tanya dia diamkan saja takut nanti hilang rasa setim mereka berdua. 
Milah memeluk Raj dengan mengiring memegang konek tak sunat Raj yang kelihatan lembik sebab dah 3 kali memancutkan air mani kedalam pantat Milah tadi. Raj pula kini menggentel biji kelentit Milah sambil menyucuk yucuk jari nya kedalam lubang pantat Milah. Milah dah rasa setim, pantat Milah dah berair lalu Milah angkat sikit kepala terus menghisap konek Raj dengan penuh keghairahan yang dah mula menengang. Bagaikan kemaruk Milah sukanya hisap konek hitam Raj yang kulup itu. Raj pun memusingkan kepala lalu menjilat dan menyedut lubang pantat Milah dan mengulum biji kelentit Milah.   
Tak lama konek raj tegang keras terserlah kepala konek keluar dari kulit menutup kulop tak sunat. Milah masih lagi menghisap dan menjilat2 kepala konek Raj dan selang seli Milah menyonyot buah pelir Raj yang hitam legam dam berbulu itu. Raj juga suka pantat Milah yang lebat bulu. Milah kerap cukur tetapi Raj dan Encung tak kasi cukur jika cukur pun biar jangan pendek. Mereka suka pantat Milah berbulu sebab ada bau sedap mereka.  Konek raj dah keras bagai batang besi manakala pantat Milah dah basah lenjun keluar air dinyonyot dan dijilat oleh Raj. Raj makin tak sabar. Mereka berdua beralih posisi dan Raj bangun tuang dua gelas besar Guinness stout satu diberikan kepada Milah yang terus meminum ikut saja apa kata Raj
“ Milah minum ni nanti kita sama2 kuat boleh main lama..nak tak main ganas ganas?. Milah mengangguk anggukan kepala nya dan berkata.” Apa saja abang Raj sayang cakap Milah ikut bang!... suka tak pantat Milah bang?”. “Suka tapi Milah mesti kuat main baru sama sama puas tu sebab abang nak Milah minum Guinness Stout ni.”kata Raj. Milah menjawablagi” ok Milah nak lagi satu gelas bang.biar Milah setim betul betul malam ni. Malam ni Milah milik abang Raj” kata Milah. Raj dapat menyakinkan Milah yang Guiness Stout amat baik untuk merangsangkan nafsu seks dan memberikan ketahanan bersetubuh. Raj juga kata jika lelaki yang minum boleh melambatkan keluar pancutan air mani dan juga Guinness Stout boleh menidakkan kehamilan walaupun dah banyak Raj pancutkan air mani kedalam pantat Milah. Tu yang Milah suka nak minum Guinness Stout tu. Sekurang kurangnya buat masa ni Milah minum biar tak mengandong nanti lepas ni Milah kena makan ubat peransang lain tak boleh Guinness Stout takut tak melekat benih nak mengandong. Raj tahu Milah minum Guinness Stout masa main dengan dia aje, dengan orang lain Milah minum ubat perangsang lain. Milah main dengan adik ipar dia Mat, Milah minum ubat beli dari jiran dia Abang Mus atau pun dari Mastello driver yang dah dapat main pantat Milah juga khabarnya.
Raj menjawab”suka Milah..pantat Milah sedap sangat sama macam pantat Susmita bini Jagjit...mana sedap batang abang dengan batang Jagjit atau Krishnan?” tanya Raj pada Milah.” Abang Raj punya lah yang best hitam keras sedap panas dan geli sedap Milah bila abang Raj hentak kuat kuat!” jawab Milah.Ya ke? ..... ”batang Encung dan konek polis Sabarudin tu mana sedap?”tanya Raj.
“tu batang dah potong tak sedap lah tak macam konek abang dan Jagjit sama juga Krishnan ada rasa geli geli sedap bila hentak tujah tujah sebab dapat rasa kulit kulop btak sunat sssedapp sangat” jawab Milah. “ tapi Encung dan Sabarudin tu pandai main dan batang dia besor tu sebab puas juga Milah bang!” jawab Milah lagi sambil menelentag dan mengangkang menadah untuk Raj memasukkan konek keras tu. Mila memegang konek Raj untuk di halakan kelubang pantat nya. Raj faham lalu dia pun memegang konek dia digesel geselkan ke biji kelentit Milah yang dah tak sabar tu.”Oh...cepat bang!. ..Milah nak kotek abang cepat bang!. Milah merengek.
Raj memang pandai nak seksa Milah. Dia berhenti lalu dia menghalakan konek dia ke mulut Milah sambil berkata.”Milah janji lepas ni Milah mengandong abang nak main pantat Milah masa mengandong ok!...Milah mesti janji tak abang tak main pantat Milah ni”. Milah berhenti mengulum dan berkata”bang takan Milah nak ngandongkan benih abang nanti anak tak rupa putih bang!” kata Milah sambil ketawa kecil.”Ah Milah kan main juga dengan Sabarudin, Encung dan suami Milah dia orangkan putih!”balas Raj sambil menyucuk nyucuk pantat Milah dan bongkok menghisap tetek Milah.  “Ok Milah! Abang sayang Milah abang nak main pantat Milah sampai Milah beranak Ok!...kongsi sama Encung dan siapa saja abang tak kisah Milah janji abang nak main Milah masa mengandong!” kata Raj lagi.
Raj ni macam Mat, adik ipar Milah yang suka dengan perempuan mengandong. Raj amat terangsang bila melihat perempuan mengandong yang cantik cantik tu sebab dia dapat main Sushmita bini abang dia Jagjit. Puas Raj memantat Sushmita sampai sarat nak beranaklah pantat Sushmita di kerjakan Raj. Sushmita pun amat suka main dengan adik ipar dia macam Milah sukakan konek adik ipar dia Mat. Mat pun suka main dengan Milah sebab Milah memang kuat main dan Mat terlalu suka Milah mengerang dan meraung bila kena main.
Raj pun sebenarnya nak Milah mengandong benih dia dan tak peduli biarkan benihnya boncitkan perut Milah. Sebenarnya tiada jaminan yang Guinness Stout boleh mencegah kehamilan saja raj nak tipu Milah.rta sampai sarat nak beranak lah Sushmita di kerjakan Raj. 
“Ok bang..Milah ngandongkan untuk abang..tapi tak kira benih siapa ya bang...janji masa Milah boncit ngandong abang main pantat Milah bila saja Milah nak ok?”kata Milah. Mendengar tu Raj amat suka sekali.
Sebenarnya suami Milah pun dah banyak kali beritahu Milah supaya beranak lagi. Suami Milah nak bila Milah mengandong Milah tentu tak bebas macam selalu keluar rumah macam sekarang. Milah kena jaga anak.
Raj pun memasukakan konek nya sekadar bertahan dulu tak mahu menghenjut sebab dia nak Milah merayu rayu meminta pantat dia di hentak tutuh dan tujah oleh batang hitam legam tak sunat tu. Tetapi Milah pun pandai, dia peluk Raj dipinggang dengan kedua kaki nya manakala tangan Milah memaut badan dan leher Raj sambil lidah menjilat telinga, leher dan mengulum lidah Raj disamping meraung dengan kuat meminta Raj main dengan kuat. Raj mengalah tak tahan kesedapan  terus di hentak nya Milah dengan ganas sekali.
Kini Milah dibuai kesedapan dan terus merengek rengek meraung macam anjing menyalak. Raj terus menghentak dan menujah dengan penuh nafsu sambil menghisap tetek Milah dan mengigit gigit leher ditetek dada Milah menampakkan kesan merah love bite. Milah dah tak peduli semua itu. Kesan Guinness Stout tadi memberatkan kepalanya dan terus menaikkan syahwat dia sama juga dengan Raj. Rupa nya tadi Raj ada juga memasukkan air rangsangan babi kedalam Guiness Stout untuk menambahkan lagi kekuatan nafsu Milah. Mainan dah hampir 20 minit takda tanda kedua dua nak mengalah tetapi Raj sedar dan dia perlu berehat jika tidak tewas dia nanti. Sedanag Milah merengek meraung kesedapan Raj berhenti sekejap.
“Milah lengoh sekejap..sayang kita doggie ya?kata nya pada Milah yang kelihatan kecewa sebab tengah sedap.”Ah..abang ni Milah tak puas lagi pancut lah yang ni ...nanti doggie pancut lagi!” kata nya sambil memusing untuk menungging untuk posisi doggie.
Tetapi Raj memeluk Milah dan mencium seluruh muka Milah serta leher dan menghisap2 tetek Milah menunjukkan rasa sayang pada Milah. Milah mengalah dan membalas mencium Raj manja bagaikan kekasih sejati. Lama mereka berkulum lidah. Konek Raj masih tegang lagi dan pantat Milah dah basah dengan air pelicin yang dah keluar tadi. Raj menelentang manakala Milah mengiring. Ada perkara yang Raj nak cakap pada Milah sebelum mereka meneruskan main pantat Milah lagi.  
“Milah saya tak sabar nak main Milah masa mengandong” kata Raj sambil menggentel puting Milah dan tangan satu lagi menggentel biji kelentit Milah yang juga melancap lancapkan konek keras Raj.
”Milah lepas ni dalam 2 bulan ni Milah mesti sangkut benih mengandong ok..Milah sayang!’ kata Raj lagi dan terus bangun membetulkan posisi menghalakan koneknya kelubang pantat Milah yang dah terbuka mengangkang tu. Raj menunggu jawapan dari Milah. Milah faham lalu berkata”Ok bang Milah janji Milah mengandong nanti bang!. Bila Milah jawab aje Raj pun menikam koneknya terus kedalam pantat Milah. Terbeliak mata Milah seraya mengerang”Oh..oh..bang kuat bang!”Milah nak kotek abang Raj...sedapp bang..!.
“Oh Milah ...Milah pantat Milah sedap panas!...Milah teriak kuat2 meraung bila sedap ok!” kata Raj.
“Ya..aaya bang.. Milah memang selalu tak sssedar Milah meraung kuat2 sebab terlalu sedap bang!..tu tuuu...Yati cakap Milah selalu meraung dan dia tahu Milah meraung kena main pantat.”kata Milah tersekat sekat sebab dah kena henjut dengan India jiran dia ni. Makin kuat Raj hentak makin kuat Milah meraung kesedapan. Satu rumah boleh dengar mujur takda sesiapa dirumah sebab Yati dah pun pergi bersama Budin.
Sedang mainan pantat Milah dah bermula Milah tetiba teringatkan Budin. Memang dia rasakan batang butuh Budin sangat besor, senak perut nya bila dihenjut kuat2 pleh Budin tetapi amat sedap sekali pada Milah. Milah juga teringat akan kote tak sunat Pak Suman yang tak puas Milah hisap tu. Maka makin bernafsu Milah membalas tujahan Raj keran Milah nak Raj main betul2 kuat untuk dibandingkan dengan Budin dan Pak Suman. Milah juga nanti boleh tahu perbezaan nya main dengan Raj dan Budin serta Pak Suman bila tubuh Yati juga akan Milah berikan pada Raj untuk main puas puas nanti sebab Yati pun dah main dengan Budin dan Pak Suman. Bila Raj dah dapat merasa pantat dan meratah puki Yati, Milah akan tanya Yati nanti siapa yang lebih hebat?.
Milah akui Raj anak hindu ni pandai main walaupun kecil tubuh tetapi koneknya besar. Itu sebab kakak ipar dia Sushmita gilakan nak saja butuh Raj tambahan Jagjit selalu outstation.


Bab 4

Sebelum Raj, india yang dapat main lubang pantat Milah ialah Krishnan, jiran sebelah rumah Milah di Kayu Ara dulu. Krishnan ni india jenis kulit putih sikit adalah kawan baik Raj. Mereka dulu sama berkerja dan kadang2 Raj datang kerumah Krishnan. Tu yang selalu nampak Milah dan mula berbaik baik.  Krishnan memang memendam hati nak main pantat Milah. Selalu dia ceritakan krpada Raj dan Raj pula mau rasa pantat Milah juga. Umpan nya, Krishnan selalu belikan macam macam untuk Milah. Krishnan selalu datang kerumah Milah terutama bila suami Milah takda. Milah juga suka dan ajak Krishnan datang. Bila Krishnan tanya siapa ada rumah, Milah selalu kata datanglah takda orang. Masa ni Krishnan berbaik dan ajak Milah sembang dan akhirnya dapat ajak keluar makan makan sehinggalah dia mengajak Milah ke Genting Highlands. Akhirnya Krishnan dah sampai juga hajat dia nak rasa pantat Milah. Milah memang nak, dia hanya ketawa aje tetapi Milah kata dia ikut aje kemana Krishnan nak bawa dia bila line clear.   
Mereka check in dihotel di Genting Highlands. Krishnan kini akan dapat merasa tubuh Milah yang putih melepak itu apatah lagi pantat Milah yang gatal itu. Semasa didalam perjalanan Krishnan dah terbayang macam macam cara dia nak balun betina melayu yang sundal ini. Tambahan Krishnan memang suka pula pantat bini orang yang dah beranak 4 cantik putih pulak tu. Bila dah berjiran senang Krishnan jinakkan Milah dengan memberi habuan dan umpan malah duit pun dia ada hulurkan pada Milah waktu suami Milah sedang susah. Milah pula memang menduga yang Krishnan nak main pantat dia. Milah pakai bau wangi wangian yang sedap sekali sehingga pantat dia pun disemburkan minyak wangi. Dalam kereta tadi pun mereka dah pegang pegang tangan dan Krishnan memuji muji akan kecantikan Milah.
“Milah ni cantik lah semua orang tengok mesti nak sama Milah...itu lah kalau saya dapat saya kasi puas puas tak kasi can punya!” kata Krishnan.
“Eh..betul ke..puas macam mana?..boleh tahan ke? Tanya Milah sambil gelak.
“Milah tengok lah nanti apa macam saya kasi puas sama Milah” jawab Krishnan. “Ok kita tengok nanti siapa yang tak tahan” jawab Milah balik.
“Milah kalu dapat orang cantik putih macam Milah ni tak makan pun takpa...kasi sampai pagi pun boleh lagi..ha..ha..kalu mau tahu ni Krishnan lah!”. sambung Krishnan lagi.
“Milah! Ni anak hindu kotek tak potong sedap Milah, tengok ni dah keras....dah rasa nak lagi ha..ha..!..tapi dengan syarat satu aja buat mula” kata Krishnan lagi sambil tarik tangan Milah ke kotek dia. Tangan satu lagi memegang steering kereta. Cepat Milah menarik takut Krishnan tak boleh control gear kereta.
“Milah! Tak apa ini tangan control gear dan steering tangan Milah contol gear saya ni, nanti rasa lagi sedap tau!” kata Krishnan yang menarik tangan Milah lagi supaya memegang butuh nya. Milah ramas ramas dan dapat merasakan memang besar. Timbul nafsu setim Milah tak sabar nak cepat merasa konek tak sunat hindu ni. Milah dah rasa pantat dia dah berair sikit dek melayan kata kata berahi tadi. Krishnan pula yakin tentu Milah dah terair pantat dia maka dia bertekad nanti dia tak akan kasi Milah kencing dulu atau ke bilik air untuk basuh pantat sebab dia lihat dan pasti Milah ni cepat setim kuat main. Apa pun Krishnan nak jilat pantat Milah dulu bila sampai dibilek hotel nanti.
Krishnan yang dah terangsang kesedapan konek diramas tangan Milah  berkata”Milah sedap lah...saya tak tahan ni, satu syarat ok?.
“Ya ke sedap?!...apa syarat nya”tanya Milah.
“Ok Milah mesti hisap saya punya dulu sampai keras betul2. Saya janji kasi Milah betul2 puas. Saya suka main ganas ganas dan mau Milah kata sedap kuat kuat ok Milah boleh?” tanya Krishnan.
“Ok nak apa saja saya ikut dan awak buat apa saja saya tak kisah” jawab Milah sambil diramas kuat lagi konek Krishnan yang dah keras diluar seluar. Krishnan pula membalas dengan tangan kanan meraba pantat Milah yang memakai baju kurung. Rabaan tangan Krishnan Cuma dapat rasa tundun pantat Milah aje kerana susah sikit jadi Krishnan mau Milah angkat tarik kain baju kurung keatas tetapi sebelum Krishnan berkata Milah macam dah faham lalu terus menarik kain keatas . Apa lagi Krishnan nampak seluar dalam Milah dan tampukkan basah di pantat Milah. Di korek korek nya lubang pantat Milah yang dah tersandar di kerusi sebelahnya sambil mengerang kecil.”ehh ..oh...seeehhh” setim nya keluhan Milah yang makin membuat Krishnan lagi tak sabar nak main pantat Milah.
“Milah nanti jangan basuh pantat ni ya! ..saya mau jilat tu air!”pinta Krishnan. Milah Cuma angguk angguk aje sambil berkata”..Ya...ya ok bang!” Milah dah rasa manja memanggil Krishnan abang!.
Krishnan membalas”.Ya..ya abang nak pantat Milah, ini pantat melayu tentu sedap! Kena dengan batang butuh hindu tentu lagi sedap! Milah mesti mau lagi”!.
“Ya lah cepat lah sampai, kita tengok siapa yang kuat!’kata Milah. Mereka pun sampai ke Genting Hotel. Milah tunggu didalam kereta sementara Krishnan check in. Krishnan naik ke bilik dulu dan menalipon Milah di suruhnya Milah kunci kereta dan naik ke kamar 696.        
 Sampai saja Milah tekan loceng Krishnan buka pintu. Krishnan dah berbogel telanjang bulat dengan kote yang hapir keras tegang. Sebelum Krishnan call Milah tadi Krishnan dah makan pil Viagra. Tentu dalam 20 minit aje kesannya akan hebat tikaman dan mainan puki Milah perempuan melayu sundal ni. Milah juga tak tahu yang Krishnan dah masukkan ubat ransangan perempuan “Firefly”didalam air  teh yang baru dibancuh sebentar tadi.
Masuk aje Milah didepan pintu bilik Krishnan dah tak sabar lalu memeluk Milah dan mencium Milah bertubi tubi sambil meramas ramas bontot Milah dan meraba raba pantat Milah. Milah membalas berkulum lidah dengan memeluk erat belakang Krishnan dan tangan satu lagi meraba dapat memegang konek Krishnan. Milah ditarik ke katil dan disuruh buka baju telanjang.
“cepat sayang..abang tak tahan ni nak jilat dulu pantat Milah ni” kata Krishnan sambil membantu Milah membuka baji kurung dan kain Milah yang dicampakkan ke lantai. Milah terus baring kekatil. Bra Milah dibukanya dan seluar dalam tarik nya ke bawah. Apa lagi terdedah lah pantat Milah perempuan melayu sundal yang dah basah lenjun akibat korekan oleh Krishnan tadi. Krishnan dah tak sabar terus dijilatnya pantat Milah. Mula aje Milah dah merengek”ah..ahh...ahhh..oooh”sambil meramas ramas kepala Krishnan agar lebih kuat lagi menghisap, menyedut pantat Milah dan mengulum biji kelentitnya.
Sekejap aje Krishnan dah setim keras sungguh konek tak sunat nya. Milah membuka mata memerhatikan batang butuh anak hindu yang tak sunat tu. Krishnan perasan lalu dia berhenti bangun memusingkan badan membuat aksi 69. Milah amat faham lalu dicapainya batang yang keras kulup tu untuk dihisapnya dengan mulut muggil yang cantik itu. Milah bagaikan kemaruk mengulum dan menghisap buah dan batang pelir hindu tak sunat tu. Milah memang mengidam nak kulum yang dia tahu memang tak sunat. Peluang yang ada dia berbaik dengan jiran dia Krishnan ni tentu nya Milah nak dapat rasa konek india yang kawan kawan Milah kata sedap panas. Betul rasa sedap dikulum dan memang betul sedap hisap kote kulup tak sunat. Baunya amat menaikkan nafsu Milah. Lama sungguh mereka beraksi 69. Meraung dan mengerang Milah tak usah lah nak kata, memang kuat. Tu belum kena tujah dan hentak dengan kote Krishnan lagi. Krishnan pula menjilat dan menyedut lubang pantat Milah dengan rakusnya. Biji kelentit Milah dah tersembul naik terus di kulum digigitnya sehingga birat jadinya.
Krishnan memang geram dengan betina melayu sundal ni. Krishnan memang nak berikan hentakan dan henjut pantat Milah dengan kuat dan ganas. Krishnan nak biar Milah meraung kuat macam mana sekali pun dia tak peduli. Dia nak balun Milah puas puas sebab tadi dia pun dah janji. Jika tak dia tak akan merasa lagi pantat Milah selepas ini. Krishnan tahu juga sedikit tentang Milah.
(MILAH-Perempuan yang dah beranak 4 dan perempuan yang selalu curi makan berzina main pantat berikan lubang puki dia kepada lelaki lain termasuk jiran melayu nya Encung, kawan baik suaminya Inspektor Polis Saharudin, budak jaga berbangsa Nepal, driver yang selalu bersama menanti Milah ambil anak dia di sekolah bernama Marcello, Security budak Kelantan yang Milah suka dan selalu berikan wang pun dah balun pantat Milah. Milah suka budak Security melayu ni main pantat dia. Selain itu Milah juga ada kekasih lelaki handsome tapi Milah mengaku lelaki ni konek dia tak naik susah nak keras, puas Milah hisap supaya main masuk kedalam pantat Milah. Lelaki ni suka sungguh jilat pantat Milah. Tapi mungkin Milah berbohong dengan adik ipar dia Mat, yang lelaki ni tak main pantat dia. Ada dengar juga yang Milah main dengan Cikgu Tuition anak dia tapi Milah berahsia bila ditanya. Mungkin orang gaji Milah Yati tau tentang hal ini.)
Krishnan memang nak buktikan yang dia anak hindu yang handal daripada semua lelaki yang Milah dah main maka itu Krishnan bertekad nak main lebih hebat dan ganas ganas serta hentak kuat kuat pantat Milah. Krishnan bertekad nak mengandongkan Milah.
Kini Milah merayu rayu agar Krishnan memasukkan konek yang dah amat keras tu kedalam pantat nya. Krishnan dah pasti air rangsangan “Firefly” yang Milah dah minum tadi dan juga pil Viagra yang dimakan tadi dah memberikan kesan. Krishnan bangun membetulkan kedudukan ditengah katil. Milah di suruhnya kangkang luas luas dengan seluruh tangan dibuka. Krishnan tak terus masuk konek dia tetapi sebaliknya dia merapatkan bibirnya mencium mulut Milah yang terus dibalas oleh Milah. Milah dah tak tahan mahukan pantatnya di rodok dan ditujah oleh batang keras tak sunat yang panjang 9 inci itu. Tak sabar Milah nak rasa kote kulop tak sunat anak hindu ini.
Krishnan mencium seluruh muka Milah, leher kebawah lagi menjilat badan dan dada Milah sambil menghisap hisap dan meramas ramas buah dada Milah yang besor dan tegang itu. Milah yang dah tak tahan hanya mengerang kesedapan terus meramas ramas rambut dan kepala Krishnan dan cuba mencapai konek Krishnan. Krishnan pula ingin menjilat seluruh badan Milah sebab melihat keputihan body Milah yang cantik lagipun dari dulu dia dah berjanji dengan diri dia dan cakap pada Raj yang dia nak jilat dari kepala sehingga hujung kaki jika dapat main dengan Milah. Krishnan terus mencium perut Milah dan turun ke pantat Milah sekali lagi di jilat dan disedutnya lubang pantat Milah sambil mengulum ngulum biji kelentit Milah.
“Abang...jangan siksa Milah bang...cepat lah masukkan butoh tu...Milah nak rasa cepat batang india tak sunat bang...nak rasa kulit kolop abang tu banggg... cepat lah bang!” rayu Milah.
Krishnan yang juga dah amat setim dengan kesan viagra tadi cepat cepat menghabiskan jilat sehingga ke tapak kaki dan membalikkan bontot Milah untuk di jilat semuanya.
Krishnan menelentangkan Milah sambil menguakkan kedua kaki Milah diangkatnya keatas kedua bahunya. Maka terkangkanglah Milah menampakkan pantat berbulu halus yang sudah amat bersedia menerima tikaman butoh anak hindu ini. Sebelum itu tadi Krishnan berhenti seketika dan menyuruh Milah hisap batang dia dan menanya kepada Milah sekali lagi.
“Milah janji ya!.. abang hindu ni nak pancut dalam puki Milah jika mengandong biarkan ya Milah..janji ya sayang?”kata Krishnan sambil membongkok mencium mulut Milah yang cepat dibalas oleh Milah sambil berkata”Ya bang ya bangg..Milah janji bang!..cepat lah bang tak macam mana nak mengandong anak abang...kote abang tak masuk masukkan lagi...Milah nak banggggg!.”rayu Milah dengan kata manja dan kuat.    
Krishnan memperbetulkan semula kedua kaki Milah keatas bahunya lalu di suruhnya Milah pegang konek kulopnya yang dah amat keras tu agar Milah sendiri yang memasukkan kedalam lubang pukinya.
Dengan sekali tekan aje batang butoh hindu yang panjang kulop tu dah hampir separuh masuk kedalam puki Milah. Belum pun Krishnan henjut Milah dah menadah tolak keatas maka masuk terus lagi kedalam hampir terbenam seluruh konek Krishnan kedalam lubang pantat Milah yang dah merasa banyak menerima kehadiran kote kote lelaki yang disukainya.
Krishnan akui Milah memang hebat, puas dia hentak dan tujah pantat Milah . Perempuan gatal sundal ni tetap boleh menerima dengan handalnya. Meraung dan merengek memang menaikkan nafsu Krishnan maka lebih ganas lagi dia menikam lebih kuat menghenjut dan lebih dalam lagi tujahan lagi sambil menghisap kedua dua tetek besar Milah.  Krishnan juga mengigit gigit membuat love bite pada leher Milah dan juga di tetek Milah. Milah dah tak peduli sebab suaminya pun takda keluar negeri biarlah Krishnan gigit lagi pun Milah rasa sedap main ganas macam ni.
 Acara Milah dibawah sudah hampir setengah jam, Milah lihat tiada tanda tanda Krishnan akan memancutkan air maninya begitu juga dengan Krishnan melihat Milah masih hebat makah makin ganas lagi menadah dan mengigit gigit dada dan badan Krishnan. 
Kini Krishnan  mencabut tanpa kerelaan Milah. Tujuannya Krishnan nak main cara doggie. Milah tersentak lalu menanya”kenapa bang tengah sedap ni abang cabut...why?... bang why...ala abang ni? Kata  Milah seakan kesal.
“Pusing abang nak doggiekan Milah!”jawab Krishnan.
“bang.. main atas badan Milah tujah tak habis lagi tak keluar air abang dah cabut ni nak doggie pulak!” kata Milah sambil memusingkan badan dan menunggingkan bontot yang amat solid putih melepak itu. Krishnan geram melihat bontot Milah. Konek dia semakin keras kesan viagra dan Milah juga berpeluk naik syahwat akibat air “Firefly” tadi. Milah tak tahu tetapi dia merasakan dia amat ghairah main dengan Krishnan. Timbul hasrat dia nak lebih kerap main dengan hindu ini dan biarkan Krishnan main pantat dia lebih lama walaupun dia dah mengandong nanti.
Mainan doggie amat menghairahkan Milah. Mereka bersama sama handal. Milah menahan setiap tikaman kuat dan ganas Krishnan dengan kuatnya meraung dan mengerang. Sesiapa yang lalu didepan bilik pastinya boleh mendengar Milah meraung. Kesukaan Milah ialah meraba raba buah pelir Krishnan ketika pantat dia dihentak kuat oleh Krishnan manakala Krishnan pula meraba biji kelentit serta membongkok meramas ramas tetek Milah yang berbuai buai itu.  Milah dah merasa pantat nya panas dek lama menerima tujahan konek Krishnan Mereka setelah hampir 45 minit mereka main doggie dan hampir setengah jam mereka main aksi kuda yang mana Milah bertenggek diatas badan Krishnan menghenjut henjutkan pantat nya kebawah sambil Krishnan menujah keatas. Walaupun cuaca didalam bilik sejuk mereka berpeluh peluh akibat keghairahan memantat. Ketika ini Milah merasakan Krishnan masih belum nak memancutkan air mani dia. Milah akui memang anak hindu ni hebat macam dia cakap didalam kereta petang tadi. Memang handal Krishnan main pantat Milah. Rasa sayang Milah bertambah kepada Krishnan dan dia tak mahu lepaskan Krishnan selepas ini.
Krishnan dah terasa mahu memancutkan air maninya tetapi masih boleh bertahan lagi lalu disuruhnya Milah yang sedang sedap menghenjut berkuda atas badan dia menelentang seperti main aksi permulaan tadi. Milah dah merasakan Krishnan akan memancutkan air maninya bila beraksi macam ni. Cepat cepat Milah baring sementara itu Krishnan sekali lagi menghulurkan konek nya yang masih lagi keras dan basah dengan air pantat Milah itu ke mulut Milah. Milah tak membantah malah amat pelahap sekali menyonyot nyonyot konek kulop anak hindu itu. Milah tak kisah walaupun batang itu ada berbau air pelicin main pantat. Malah bau dan rasa menaikkan nafsu Milah lagi. Kesan air dan viagra memang hebat. Dah 2 jam lebih mereka main akhirnya Krishnan memancutkan air mani hindunya kedalam lubang pantat puki perempuan melayu sundal jran sebelah rumahnya yang bernama Milah yang gatal kuat nafsu main itu. 
Mereka main puas puas dan Krishnan di round kedua dan ketiga main sangat ganas. Habis badan Milah di gigit buat love bite. Milah pula tak kurang hebat leher dan badan Krishnan juga  di gigitnya. Krishnan tak peduli sebab dia takda isteri siapa kisah ada love bite ke tidak. Cuma nanti kawan dia Raj atau pun Sami aje mungkin nampak pada leher atau badan dia nanti.
Milah menyerahkan puki dia kepada hindu ini sampai hampir keberapa jam dah. Mereka dah main 3 round. Cuma Krishnan aje yang tertidur sekejap aje. Milah hanya terlelap sekejap kejap aje kerana dia amat bernafsu agar pantat dia di lanyak oleh Krishnan. Semasa Krishnan tertidor Milah menghisap konek Krishnan. Heran Milah konek tetap keras tegang cuma seketika saja kurang tegang. Milah menaik keatas badan Krishnan lalu di masukkan batang kulop itu dedalam pantat nya. Milah sendiri menghenjut henjut main sambil mengerang agar Krishnan sedar tetapi Krishnan hanya mengerang kesedapan tanpa membuka mata. Ini round yang ke4 Milah berjaya merasakan Krishnan memacutkan sedikit air mani tadi. Milah mencabut konek Krishnan dari pantat nya. Dapat dia merasa ada lelehan air mani Krishnan. Milah terus baring bersebelahan memeluk erat Krishnan yg sama memeluk Milah.
Kesan viagra dan Firefly masih ada lagi, keinginan memantat lagi masih memuncak bagi Krishnan yang tak mahu lepaskan peluang main puki Milah. Milah pula tersangat puas dengan ayakan dan tujahan konek tak sunat Krishnan. Jam dah pukul hampir 7.30 malam. Dari mula mereka check in tadi jam 2.00 ptg dah 4 round Milah dilanyak dan di kerjakan oleh Krishnan yang sangat geram dengan kecantikan dn keputihan badan Milah. Krishnan tak puas dan nak henjut lagi pantat Milah yang dah birat melecur sikit dek kuat di hentak oleh batang Krishnan. Milah dah kata dia ikut aja apa Krishnan nak buat keatas dirinya. Kini mereka ada banyak masa lagi.
Krishnan memesan makanan Room Service. Waktu makanan sampai Milah masuk ke dalam bilik air manakala Krishnan memakai towel aje. Mereka dari awal tadi memang mahu telanjang bulat didalam bilik sebab itu yang Krishnan mahu Milah berbogel. Mereka makan berbogel diatas meja. Sambil makan Krishnan meraba raba pantat Milah manakala Milah pula meramas ramas konek Krishnan yang cepat keras. Sambil makan Milah membongkok menghisap butoh Krishnan begitu juga Krishnan berhenti sebentar menjilat jilat lubang pantat dan mengulum biji kelentit Milah.
Kini mereka dah setim lagi, mereka berhenti makan separuh jalan. Lalu Milah pula menarik tangan Krishnan ke katil dan menghisap konek Krishnan, sekejap saja mereka dah dalam posisi 69. Jilatan dan hisapan tak lama, Milah bangun dan terus menungging dalam posisi doggie. Krishnan faham lalu menujah terus konek dia dan mula kan aksi menutuh puki Milah dengan ganas sekali. Bergoyang bergerak katil di buatnya. Milah meraung kuat amat sangat.
“oh...abang sedap bang..kuat bang lagiii banggg sedappp... bang kuat bangg...ahhh...ahhh” itu yang kerap Milah katakan.
“Sesedap ya konek tak potong india punya?” tanya Krishnan pada Milah sambil menghentak pantat Milah.
“Sedap bang...Milah nak lagi banggg.. kuat bang..!” balas Milah. Sesekali Krishnan membongkok menggigit belakang badan Milah buat love bite. Banyak sungguh kesan love bite di seluruh badan Milah. Krishnan mencabut butuh nya lalu di suruhnya Milah menelentang baring. Kaki Milah diangkat ke bahunya dan terus masukkan konek keras nya ke dalam pantat Milah. Milah terasa dalam sungguh konek Krishnan berada di lubang pukinya. Kali ini memang kuat hentakan Krishnan, Milah rasa sampai ke hujungnya. Tikaman, tujahan, hentakan dan henjutan Krishnan membuatkan Milah meraung dan mengerang kuat. Kira kira 45 minit baru Krishnan memancutkan sisa sisa air maninya. Dah 5 round mereka main. Mereka teruskan makan sambil berbual bual tentang siapa hebat. Milah akui Krishnan hebat. Krishnan menanya Milah tentang lelaki yang Milah dah main. Milah tidak berahsia, dia cerita semuanya tapi dia cuma mengaku dah main dengan 4 orang aje iaitu Datuk Mokhtar, Encung, Inspektor Sabarudin dan jaga Melayu yang kerja disyarikat suaminya. Milah kata konek india dan konek tak sunat memang sedap. Memang lama dah dia inginkan. Krishnan pula bercerita main dengan perempuan mengandong sedap katanya, jadi dia nak Milah mengandong sebab nak rasa pantat Milah masa perut boncit mengandong. Milah kata okay aje.
 Jam 11 malam baru mereka berangkat pulang. Sempat juga didalam perjalanan Milah menghisap kote Krishnan yang membuka zip seluarnya sambil memandu. Krishnan pula mengorek ngorek lubang pantat Milah yang menarik keatas kain nya. Milah tak pakai seluar dalam atas arahan Krishnan sebelum mereka check out tadi kerana Krishnan kata dia nak pegang dan usik pantat Milah sambil memandu.  Disebabkan rabaan dan hisapan kini mereka berdua dah setim tak tahan. Krishnan berhentikan kereta di tepi Karak Highway lalu diluruskan tempat duduk Milah dan dia membuka seluar dan bajunya lalu disingkap kain dan baju Milah dan terus masukkan batang keras dia ke pantat Milah yang dah basah itu. Heran juga Milah lama sungguh Krishnan henjut dan tujah walaupun kedudukan kurang selesa Milah rasa puas.  Milah menjilat dan menggigit dada dan tetek Krishnan mula lah round ke 6 mereka memantat.     
Hubungan mereka kekal lama. Krishnan dapat main lama dengan Milah selepas mereka memantat di Genting Highlands. Niat Krishnan nak mengandongkan Milah akhirnya berjaya. Walaupun Milah main pantat dengan suaminya, dengan Inspektor polis Saharudin , Encung dan lelaki lain Milah akui benih Krishnan yang melekat mengikut kiraan. Ini kerana selama dia main dengan Krishnan dia jarang main dengan lelaki lelaki tersebut kecuali suaminya. Milah memang nak puas main dengan Krishnan. Milah waktu kena tujahan konek Krishnan tengah sedap ada berjanji dengan Krishnan dia takan main dengan orang lain sehingga Krishnan mengandongkan nya. Rupa nya Milah pun makin kuat seks nya bila dah mula mengandong. Suami Milah masih tidak tahu yang dia dah mengandong, memang Milah belum mahu beritahu lagi.
Encung dapat tahu Milah mengandong dan desakan ingin tahu benih siapa membuatkan Milah mengaku anak kandongan itu benih Krishnan. Takut juga Milah suaminya tahu. Encung yang dah mula setim bila mendapat tahu Milah dah mengandong kini ingin control Milah dari mendapat tujahan konek hindu Krishnan itu. Kini Encung yang kerap main pantat Milah sejak benih Krishnan dah menjadi hampir 2 bulan. Krishnan dah terasa Milah menjauhi nya. Dia menalipon dan Milah menceritakannya yang Encung tahu tentang hal mereka berdua. Krishnan gementar lalu mengambil jalan berpindah ke tempat lain tetapi sempat juga beberapa kali mereka jumpa main di hotel hotel sekitar PJ & KL.
Milah kini mendengar pujukan Encung untuk menggugurkan kandungan tanpa pengetahuan suaminya. Encung membawa Milah ke klinik rakan nya seorang doktor untuk menggugurkan kandongan selepas puas Encung membalun pantat Milah. Dah nak masuk 3 bulan baru Milah menggugurkan kandongan itu.
*(nanti di bab 5 menceritakan Milah memang kali ini mengandong betul 2 tahun selepas menggugurkan kandongan benih Krishnan dan menceritakan siapa yang puas main pantat Milah waktu itu sampailah Milah nak beranak esoknya masih mahu pantatnya ditujah oleh konek ).   
*(Bab 6 menceritakan Milah yang sudah bergelar Datin memberi pantat dia untuk adik ipar nya Mat main.